środa, Styczeń 22, 2020

Czyszczenie rurociągów – na czym polega i kto się nim zajmuje?

0
Czyszczenie rurociągów – na czym polega i kto się nim zajmuje

Rurociągi wykorzystywane są w wielu gałęziach przemysłu. Najbardziej spektakularne są oczywiście ogromne rury transportujące ropę naftową czy gaz – takie instalacje potrafią ciągnąć się nawet przez setki kilometrów. W wielu miastach możemy znaleźć rurociągi należące do elektrociepłowni, ale są też stosunkowo skromne rury funkcjonujące na terenie poszczególnych zakładów. W zależności od specyfiki firmy i sposobu produkcji, mogą dostarczać surowce płynne, odprowadzać odpady lub transportować gotowy produkt w inne miejsce.

W jakich zakładach potrzebne jest czyszczenie rurociągów?

Można powiedzieć, że czyszczenie rurociągu w jakimś momencie może być konieczne w każdym zakładzie. Oczywiście znacznie częściej należy je przeprowadzać tam, gdzie transportowany jest gęsty materiał – zwłaszcza, jeżeli ma właściwości dalszego gęstnienia. Tak naprawdę jednak nawet woda pozostawia osady i kamień na ściankach rur – dlatego wszędzie tam, gdzie ważna jest czystość materiału i przepustowość rur, należy okresowo wykonać czyszczenie takich rurociągów. Szczególnie istotne jest regularne dbanie o czystość rur, którymi płyną produkty spożywcze.

Jak wygląda czyszczenie rurociągów?

Proces może wyglądać różnie w zależności od rodzaju instalacji i zanieczyszczeń, na jakie jest narażona. Czyszczenie rurociągów, którymi płyną dość rzadkie płyny, takie jak napoje czy nabiał, jest dość łatwe – wymaga wysokociśnieniowych myjek i odpowiedniego środka, który usunie wszelkie osady, nie uszkadzając przy tym ścianek rur. Trudniejsze jest sprzątanie studzienek i rur, do których trafiają gęste odpady czy szlamy przemysłowe. Do czyszczenia rurociągów tego typu najlepiej wynajmować firmy dysponujące wiedzą i specjalistycznym sprzętem, takie jak ta: https://makowskimis.eu. Próba samodzielnego wyczyszczenia instalacji z tak intensywnych zanieczyszczeń może trwać długo a i tak zakończyć się niepowodzeniem. Najszybciej i najskuteczniej przebiega czyszczenie rurociągów z wykorzystaniem przeznaczonego do tego celu sprzętu, przeprowadzone przez wykwalifikowaną ekipę.

Łańcuch dostaw w przedsiębiorstwie – jak nim zarządzać

0
Łańcuch dostaw w przedsiębiorstwie

W dobie nieustannie zmieniającej się technologii, a także rosnącego zapotrzebowania klientów, odpowiednie zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie produkcyjnym jest na wagę złota. Dzięki solidnym narzędziom, które dają lepsze możliwości kontroli oraz optymalizacji poszczególnych działań, można znacząco zredukować koszty i tym samym zwiększyć rentowność całej organizacji.

Biznesowe potrzeby firmy produkcyjnej

Nie ulega wątpliwości, że działanie poprawiające wydajność produkcji polega przede wszystkim na automatyzacji procesów w sferze wytwarzania i dostaw. Dzięki temu możliwe jest tworzenie realnych planów produkcyjnych oraz przestrzeganie harmonogramu realizacji zaplanowanych działań. Ujednolicenie wykonywanych procesów oraz ich monitorowanie w czasie rzeczywistym pozwala na identyfikację przyczyn większości problemów, w tym awarii wywołujących przestoje. Warto również pamiętać, że szybka reakcja na pojawiające się od czasu do czasu problemy wzbudza zaufanie klientów i pozwala podtrzymać ich lojalność. Nic zatem dziwnego, że automatyzacja procesów związanych z dostawami jest kluczowa na każdym etapie produkcji.

Lepsza wydajność i redukcja ryzyka

Niedostateczna kontrola procesu produkcji dość często powoduje chaos informacyjny i brak ogólnej koordynacji zakupów i dostaw, co widać szczególnie w dużych stanach magazynowych lub brakach niezbędnych surowców. To z kolei może prowadzić do przestojów w produkcji, a w konsekwencji do niedotrzymywania zobowiązań. Pracownicy niejednokrotnie tracą czas na wykonywanie mechanicznych czynności podczas przyjęć i wydań materiałów do magazynu czy w czasie corocznych inwentaryzacji. Wprowadzenie automatyzacji łańcucha dostaw znacząco podnosi produktywność wytwarzania, a tym samym przynosi firmie spore oszczędności.

Nowoczesne oprogramowania do planowania zasobów w przedsiębiorstwach są najczęściej zintegrowane z innymi narzędziami potrzebnymi do prowadzenia firmy. Warto jednak postawić na aplikację, która w ramach jednego systemu oprócz zarządzania produkcją, zapewnia również dostęp do zarządzania magazynem. Dlaczego? Optymalizacja zapasów w produkcji to bez wątpienia jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania. Dzięki stosunkowo skomplikowanym, ale za to wysoce skutecznym algorytmom oprogramowanie ERP dla produkcji pozwala na znaczne uszczuplenie stanów magazynowych do niezbędnego minimum. Tym sposobem można uwolnić „zamrożony” kapitał i przeznaczyć środki na kolejne inwestycje bez ryzyka utraty płynności finansowej.

Czym jest marketing zintegrowany?

0
Czym jest marketing zintegrowany?

Większość firm działających na rynku wykorzystuje tylko część form reklamy internetowej, jakie mogą promować ich markę. Są albo nieświadomi istnienia innych metod promocji, albo nie uważają ich za wystarczająco skuteczne. Tymczasem najbardziej efektywnym sposobem dotarcia do Klienta i sprzedaży produktów lub usług jest marketing zintegrowany. Warto sprawdzić z jakich form reklamowych się składa.

Czym jest marketing zintegrowany?

Marketing zintegrowany to zespół wszystkich działań reklamowych, które są prowadzone w Internecie. Ich celem jest przede wszystkim zwiększenie ruchu na stronie firmowej, promocja marki oraz skuteczne budowanie jej wizerunku. Kluczem do sukcesu jest w tym przypadku umiejętne korzystanie z poszczególnych form reklamy i łączenie ze sobą działań tworzących kompleksową strategię marketingową firmy.

Jakie działania można podejmować w ramach marketingu zintegrowanego?

Marketing zintegrowany, czyli Inbound Marketing, można podzielić na 8 głównych kategorii działań marketingowych. Zaliczamy do nich:

  • Content marketing
  • Blogging
  • Social Media
  • Reklamy typu display
  • E-mail marketing
  • Analityka internetowa
  • SEO
  • Marketing szeptany

Content marketing to inaczej marketing treści. Opiera się na pozyskiwaniu zainteresowania Internautów przez dostarczanie im ciekawych i przydatnych treści. Ten rodzaj marketingu opiera się na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami. Wśród popularnych form marketingu treści wyróżniamy e-booki, poradniki, artykuły sponsorowane, webinary oraz infografiki.

Blogging to nic innego jak blogowanie. Aktualnie Internet „pęka w szwach” od blogów prowadzonych właściwie na każdy temat. To jedna z prostszych form publikacji treści w Internecie. Prowadzenie firmowego bloga pozwala pozycjonować stronę firmową na dodatkowe frazy kluczowe, a tym samym przyciągać większą grupę odbiorców.

Media społecznościowe już dawno stały się standardem w komunikacji między firmą a jej Klientami. Obecność w Social Media pozwala nie tylko zwiększać grono Klientów, ale także budować z nimi trwałe relacje. Wśród najbardziej popularnych mediów społecznościowych, które są wykorzystywane w marketingu zintegrowanym, możemy wyróżnić Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Pinterest czy Slideshare.

Reklama typu display to nic innego jak wszelkiego rodzaju formy graficzne, które są wyświetlane w Internecie. Reklama display może mieć postać banerów, filmików wideo lub RTB. Pełni ona bardzo ważną funkcję w promocji i budowaniu świadomości marki w ramach działań marketingu zintegrowanego.

E-mail marketing to popularne kampanie mailowe, które pozwalają zwiększać zasięg publikowanych treści. Newslettery umożliwiają prezentację publikacji firmy szerszej grupie odbiorców. W wiadomości e-mail można także dołączyć linki do mediów społecznościowych, zachęcając tym samym do dzielenia się treścią newslettera.

Analityka internetowa opiera się na gromadzeniu i przetwarzaniu całego zbioru danych dotyczących użytkowników odwiedzających stronę firmy. Na podstawie zebranych informacji można planować kolejne działania marketingowe. Gromadzenie i przetwarzanie danych umożliwia np. Google Analytics oraz Truesocial Metrics.

SEO to optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki internetowej. Przez SEO rozumiemy zespół działań, których celem jest poprawa pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Marketing szeptany, czyli popularna „szeptanka”, to działania mające na celu rozpowszechnianie informacji o firmie oraz jej ofercie. Marketing szeptany często wykorzystuje tematyczne fora internetowe powiązane z profilem działalności danej firmy.

Jak wybrać, opracować i wykorzystać poszczególne elementy inbound marketingu? Bardzo pomocna w tym względzie może okazać się doświadczona agencja marketingu zintegrowanego, która dokona analizy i wdroży odpowiednie działania z zakresu inbound marketingu.

Firmy pokazują się coraz częściej na targach!

0
Firmy pokazują się coraz częściej na targach!

Kiedy jesteśmy właścicielami jakiejś firmy to wówczas jedną z kwestii o które musimy koniecznie zadbać jest to, aby zaplanować oraz wdrożyć skuteczną promocję naszej działalności. Tego typu działania zostały niejako wymuszone przez bardzo dynamiczny charakter współczesnych realiów gospodarczych, gdzie wszelkie szeroko rozumiane kwestie wizerunkowe mają niebagatelny wpływ na sprzedaż zarówno produktów jak i usług. Co ciekawe te uwarunkowania dotyczą zarówno małych jak i średnich czy też wielkich rynkowych graczy. W takim układzie nie pozostaje zatem nic innego jak już dziś zacząć planować działania promujące naszą firmę.

Jedną z form, aby przedstawić światu profil naszej działalności są wszelkiego rodzaju targi branżowe. Tego typu wydarzenia już od wielu lat skupiają w jednym miejscu osoby związane z różnymi sektorami gospodarczymi począwszy od miłośników zwierząt aż po ludzi funkcjonujących w przemyśle zbrojeniowym. Popularność oraz rozwój targów sprawił, iż stoiska wystawiennicze prezentują się z roku na rok coraz bardziej okazale. Firmy bowiem zaczynają zdawać sobie sprawę jak istotną sprawą jest to, aby skutecznie przyciągały one potencjalnych klientów oraz inwestorów. Samo uczestnictwo na targach mimo, iż jest bardzo efektywne dla naszego biznesu nie jest wcale sprawą trudna. Podstawą oczywiście wydaje się być to, aby pozyskać odpowiednie produkty do zaaranżowania takiej przestrzeni.

Kiedy nie mamy doświadczenia w realizacji takich zadań zawsze możemy wspomóc się niezawodnym Internetem. W sieci znajdziemy mnóstwo propozycji z tego zakresu a jedną z nich mogą być stoiska targowe od expotextil.pl. Portfolio, które przedstawia na swoje stronie internetowej ta firma może być dla nas nie tylko potwierdzeniem, iż jest to kontrahent godny zaufania, lecz również tamtejsze grafiki mogą posłużyć nam jako swego rodzaju inspiracja do zaaranżowania naszej wystawowej przestrzeni. Z ich pomocą można przygotować dowolne stoiska na targi właściwie z każdej branży. Jak bowiem łatwo się domyśleć zupełnie inaczej powinny one wyglądać na targach zrzeszających miłośników wszelkiego łowiectwa i tematów myśliwskich a inaczej chociażby jeśli działamy w sektorze motoryzacyjnym.

Tablice i akcesoria dla dzieci – która będzie najlepsza?

0
tablica edukacyjna dla dziecka

Tablice i akcesoria dla dzieci, bez znaczenia czy są kredowe, czy magnetyczne, to praktyczny gadżet edukacyjny, który powinien znajdować się w pokoju każdego dziecka. Jakie wyróżniamy rodzaje tablic edukacyjnych dla dzieci?

Tablice i akcesoria dla dzieci

Na rynku wybór tablic dla dzieci jest dość spory. Tablice dziecięce różnią się od siebie głównie materiałem, z którego są wykonane. Do każdej tablicy dedykowane są inne akcesoria takie jak: kreda, pisaki oraz magnesy. Wyróżniamy następujące tablice dziecięce:

Tablice magnetyczne, można je powiesić na ścianie lub postawić na sztaludze. Aby móc pisać i rysować na takiej tablicy, niezbędne są specjalne mazaki. Wszystkie prace artystyczne dziecka, zetrzemy z tablicy za pomocą gąbki na sucho. Na rynku dostępne są modele 3w1, które są połączeniem tablicy, liczydła i pomocy w nauce alfabetu. Jest to droższa wersja, bardziej zaawansowana.

Tablice i akcesoria dla dzieci

Tablice drewniane, występują w dwóch wersjach. Jeden rodzaj to tablica kredowa, drugi to tablica korkowa. Po tablicy kredowej, jak sama nazwa wskazuję pisze się kredą, zetrzeć ją można gąbką. Z kolei tablica korkowa służy do przyczepiania różnych przedmiotów za pomocą pinezek.

Tablice kredowe, są znane każdemu. Najbardziej podstawowa wersja tablicy. Pisze się po niej kredą. Na rynku dostępne są wersje dwustronne, obrotowe a nawet modele, które są połączeniem tablicy kredowej z innym rodzaje.

Tablice interaktywne, dedykowane są dzieciom od 4 roku życia. Bardzo często wykorzystywane są w przedszkolach oraz szkołach. Służą dzieciom do zapoznania się z materiałami multimedialnymi.

Tablice dwustronne, znakomicie się sprawdzają jeżeli w domu jest dwójka dzieci. Ten rodzaj tablicy zazwyczaj zamocowana jest na sztalugach. To jaką wersję wybierzemy, zależy od preferencji dzieci. Możemy wybrać tablice dwóch takich samych tablic lub wersje, w której tablica składa się z dwóch różnych części i każda strona tablicy jest inna.

Tablice korkowe, taką tablicę najlepiej powiesić na ścianie. Nie ma możliwości żeby po niej pisać, ale jest bardzo praktyczna, ponieważ można do niej przyczepić różne ważne rzeczy dziecka.

Przeczytaj też: http://www.crowley.pl/roboty-dla-dzieci-czy-warto-kupic/

Inwestycje dzięki, którym można się wzbogacić

0
Inwestycje dzięki, którym można się wzbogacić

Zarabianie pieniędzy to bardzo ważna czynność dzięki, której możliwe jest codzienne życie, utrzymanie, zapewnienie pożywienia i podstawowych potrzeb życiowych. Dodatkowo uzbierane środki dają możliwość spełniania marzeń, pragnień i zachcianek. Jednak nie zawsze wystarcza na to środków, a wielu ludzi zastanawia się nad tym jak pomnożyć pieniądze.

Jak wybrać system klasy ERP?

0
Jak wybrać system klasy ERP

Firmy coraz częściej potrzebują nowoczesnych narzędzi, które przyspieszą i usprawnią procesy biznesowe, a tym samym przyczynią się do budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Jednym z takich rozwiązań, które warto wdrożyć w przedsiębiorstwie, jest system klasy ERP. W jaki sposób jednak wybrać takie oprogramowanie, żeby nie żałować?

Zalety antywirusów Kaspersky

0
Zalety antywirusów Kaspersky

Firma Kaspersky to niekwestionowany lider w dziedzinie oprogramowania antywirusowego, na co dowodem są liczne nagrody i zaufanie ze strony klientów. Kaspersky to również najczęściej testowana technologia bezpieczeństwa w sieci internetowej. Jakie zalety ma program, który cieszy się tak ogromną popularnością?

Ochrona w każdym przypadku

Oprogramowanie antywirusowe Kaspersky ma pewien duży atut: możliwość personalizacji. Program z łatwością dopasować można do swoich potrzeb i oczekiwań. Świetnie sprawdzi się zarówno do użytku domowego, jak i w firmie. Antywirus zainstalować można na różnego typu urządzeniach: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy smartfonie. Twórcy umożliwiają wybór w zakresie funkcji bezpieczeństwa. Dla jednych osób priorytetem jest ochrona haseł i kont, dla innych z kolei ochrona ich dziecka w sieci. Istnieje oczywiście opcja, by skorzystać z oprogramowania, które chroni na każdej płaszczyźnie. Wystarczy sięgnąć po Kaspersky Total Security.

Łatwość użytkowania i niezawodność

Klienci firmy Kaspersky (https://www.kaspersky.pl/) chwalą sobie to, jak oprogramowanie antywirusowe działa. Nie zakłóca ono innych czynności wykonywanych na urządzeniu, oraz nie spowalnia jego pracy. Program działa w tle, skutecznie, ale bez zaprzątania uwagi użytkownika. Jego zaletą jest również łatwość i intuicyjność użytkowania. Oprogramowanie jest proste w obsłudze i czytelne, nawet dla osób, które nie czują się zaprzyjaźnione z nowoczesną technologią. Bez problemu wyszukać można potrzebne dane i funkcje, program zaś klarownie informuje o wszelkich zagrożeniach.

Czy dobry antywirusowy program musi być drogi?

Kaspersky to program niedrogi jeśli spojrzeć na jego wielofunkcyjność i niezawodność. Firma oferuje oprogramowania na 2-3 lub większą ilość urządzeń, co jest dobrym pomysłem, gdyż każdy z nas dysponuje większą ilością urządzeń do ochrony, np. laptopem i smartfonem. Możliwość wyboru w zakresie funkcji bezpieczeństwa sprawia, że to klient sam decyduje również o cenie oprogramowania. Niezdecydowani mogą skorzystać z wersji próbnej, co pozwoli im trafniej dokonać wyboru.

Firma Kaspersky posiada bardzo szeroką ofertę oprogramowania antywirusowego. Ponadto, niezależnie od wybranego wariantu, program ma bardzo dużą skuteczność i jest gwarancją bezpieczeństwa w sieci. Mówiąc wprost, jest to po prostu dobry antywirus, godny polecenia, niezależenie od tego, czy przeznaczony jest on do użytku domowego, czy w biznesie. Firma także na bieżąco udoskonala swoje oprogramowanie, reagując na nowe niebezpieczeństwa, jakie pojawiają się w sieci.

Jak nie popełnić błędów przy zakupie używanego monitora

0
Jak nie popełnić błędów przy zakupie używanego monitora

Ekran jest bardzo ważną częścią zestawu komputerowego, podczas kompletowania komputera stacjonarnego przychodzi moment wyboru urządzenia, które pozwoli nam wyświetlać obraz.

Szeroka oferta dla każdego użytkownika.

Na rynku znajdziemy wiele rodzajów monitorów. Najstarsze z nich czyli kineskopowe praktycznie wyszły już z obiegu ze względu na duży pobór energii, nieergonomiczny kształt oraz szkodliwe działanie podczas generowania pola elektromagnetycznego, które wpływa negatywnie na zdrowie. Zakup nowszych wyświetlaczy takich jak monitory LCD i LED jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Nie tylko dla użytkowników zestawów stacjonarnych, ale również dla tych korzystających z laptopów, monitor może okazać się niezwykle pomocny, podnosząc komfort przy korzystaniu z komputera.

Wskazówki pozwalające uniknąć problemów.

Zdecydowana większość laptopów posiada wyjście pozwalające na podłączenie zewnętrznego ekranu. Monitory używane, które są dostępne w sprzedaży mogą posiadać złącza: DVI, HDMI, D-SUB(VGA), DisplayPort oraz miniDisplayPort. Przed rozpoczęciem poszukiwania interesującego monitora, należy zapoznać się ze specyfikacją naszego komputera lub laptopa, gdyż brak odpowiedniego złącza uniemożliwi nam wyświetlenie ekranu i konieczny będzie zakup dodatkowych przejściówek, które w niektórych sytuacjach mogą nie zadziałać.

Ceny monitorów są bardzo zróżnicowane, głównie przez rozmiar oraz technologie w jakiej zostały wykonane. Zakup monitora w sklepie może znacznie obciążyć nasz budżet, dlatego warto postawić na monitory używane.

Podczas szukania używanego sprzętu, należy pamiętać o kilku cennych wskazówkach, które pozwolą uniknąć wielu niechcianych problemów i kłopotów w przyszłości.

Istotne jest dokładne czytanie opisu, który sprzedawca powinien dołączyć jeśli sprzedaje monitory używane. Wśród informacji technicznych powinny również znaleźć się takie, które informują o tym czy monitor posiada widoczne wady matrycy lub ubytki fizyczne. Częstym problemem pojawiającym się w tego typu sprzęcie to tzw. martwe piksele. W zależności od tego, w jakim stopniu doszło do uszkodzenia piksela, będzie można zauważyć na ekranie pojedynczy czarny, biały lub kolorowy punkt, który niezmiennie będzie wyglądał tak samo. Jeśli martwych pikseli jest kilka, to zwykłemu użytkownikowi komputera nie powinny przeszkadzać w codziennej pracy, natomiast jeśli ich liczba jest znaczna, to prawdopodobnie monitor z czasem stanie się bezużyteczny. Martwe piksele najlepiej zauważyć można na jednolitym tle, przy maksymalnej jasności ekranu. Matryce nowoczesnych monitorów są również podatne na zarysowania i przetarcia, monitory używane mogą znaleźć się w grupie szczególnie narażonej na takie wady.

Inbound marketing i jego zalety

0
Inbound marketing i jego zalety

Szeroki zakres aspektów jaki wiąże się z pojęciem inbound marketingu odnosi się do wszelkich działań podejmowanych w ramach promocji, które zakładają, że to właśnie konsument powinien trafiać rynek produktu. Iinbound marketing jest blisko powiązany z innymi strefami marketingu internetowego jak z content marketingiem czy działaniami pozycjonującymi. Czym jest inbound marketing i co można dzięki niemu osiągnąć?

Inbound marketing jest przede wszystkim skupiony na wytwarzaniu treści w internecie, które następnie odzwierciedlają rzeczywiste zainteresowania potencjalnych odbiorców. Działania marketingu przychodzącego skupiają się na takich sferach, gdzie klienci szukając rozwiązania, zainteresują się danym towarem lub usługą i dobrowolnie z własnej woli obejrzą lub przesłuchają informacje na temat danego towaru, podejmując tym samym tą decyzję i nie są w tym czasie zmuszeni do tego w żaden sposób. Marketing przychodzący oferuje wiele dobrego w zakresie indywidualnej promocji. Główną przestrzenią, gdzie jest stosowany jest internet. Agencja inbound marketing www.istrategy.pl oferuje jedną z ciekawszych ofert w rejonie marketingu dostosowanego w ramach firm internetowych.

Sieć oferuje ciągle rozprzestrzenianie się treści i dzięki korzystnej współpracy z agencją marketingową można osiągnąć znaczny wzrost odwiedzin strony np. poprzez marketing szeptany, liczne udostępnienia oraz dzięki zapewnieniu maksymalnej widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Inbound marketing wpływa nawiązanie trwałej relacji z klientem poprzez oferowane bogatej i ciekawej treści oraz działania nastawione na klienta jak np. content marketing czy prowadzenia własnych mediów społecznościowych. Ma to na celu przede wszystkim stworzyć i wzmocnić relację jaką mamy z klientem jako marka. Inbound marketingu oferuje więc szereg sposób na dotarcie do klienta poprzez tworzenie wysokiej jakości zawartości internetowej jak np. artykuły czy filmy, które następnie pozwalają na zaspokojenie potrzeb konsumenckich klientów przy okazji promując także produkt czy firmę.