poniedziałek, Maj 20, 2019

Prowadzenie firmowego fanpage – czego powinieneś się wystrzegać?

0
Prowadzenie firmowego fanpage - czego powinieneś się wystrzegać?

W obecnych czasach, gdy Facebook stał się centrum społecznościowym dla niemal wszystkiego w sieci, ważniejsze niż kiedykolwiek jest, aby firmy mogły wykorzystać pełną moc tego serwisu. Może się wydawać, że wszystko, czego potrzebujesz, to dobry profil i regularnie dodawane posty, ale to właśnie zalew treści na Facebooku sprawia, że trudniej niż kiedykolwiek, aby twoja firma wyróżniała się w tłumie. Jednak dużo firm podczas prowadzenia swoich kanałów społecznościowych popełnia błędy, dlatego warto zwrócić na nie uwagę i ich unikać. Poniżej kilka z najczęstszych pomyłek.

Nieukończony profil

Najważniejsza sekcja profilu twojej firmy na Facebooku to informacje. Jeden z najczęstszych błędów, które popełniają firmy to niewypełnianie w pełni swoich profili na Facebooku. Jeśli Twoja firma ma powierzchnię handlową lub sklepową, upewnij się, że na stronie są zdjęcia, adres, godziny i dane kontaktowe. Może się wydawać, że jest to oczywiste, ale zdziwiłbyś się, jak wiele firm pozostawia swoje profile niekompletne i wybrakowane.

Brak zaangażowania odbiorców

Facebook jest kanałem społecznościowym, tu ludzie mają się spotykać i dzielić informacjami. Wstawianie postów nie wystarcza, bo zaangażowanie odbiorców jest ogromną częścią algorytmu Facebooka, dlatego aby Twoja firma wyróżniała się na kanałach informacyjnych użytkowników Facebooka, musisz zainteresować odbiorców. Jednym z najłatwiejszych na to sposobów jest odpowiadanie na komentarze lub tworzenie otwartych postów, które zachęcają użytkowników do odpowiedzi. Opublikuj zdjęcie i poproś użytkowników o podpis lub utwórz posty, które zadają użytkownikom pytanie otwarte, staraj się również używać różnych form jak np. video, karuzele czy kanwa.

Zbyt częste publikacje

Jest to plaga wśród firmowych kont – częste publikacje zostają przez odbiorców często ignorowane, z kolei kiedy publikujesz bardzo rzadko, twój profil nie wygląda w pełni autentycznie – pomyśl sam, jakim zaufaniem obdarzysz markę, która nie aktualizowała swojej strony na Facebooku przez kilka miesięcy? W kwestii publikacji treści należy eksperymentować i na tej podstawie określić częstotliwość pojawiania się treści. Na pewno będzie się to zmieniać, zwłaszcza na najwcześniejszych etapach konfigurowania strony sprawdzając skuteczność, jednak po pewnym czasie z pewnością opracujesz swoją strategię.

Brak czynnika ludzkiego

Wprowadzenie botów w sferę Facebooka uczyniło go oczywiście szybszym w kontakcie z klientem, jednak należy pamiętać, że społeczność tworzą ludzie i nie można o tym zapominać. Pokazanie ludzkiej stronie swojej firmy sprawi, że Twoi odbiorcy będą wiedzieli, że na drugim końcu Twojego profilu znajdują się prawdziwi ludzie i obdarzą firmę większym zaufaniem, a może nawet udostępnią post, co przełoży się na wzrost zaangażowania.

To tylko kilka podstawowych błędów na firmowych Facebookach. Wiele firm dołącza do Facebooka tylko dlatego, że wiedzą, że powinny, ale nie zastanawiają się, jakie mogą być ich ogólne cele lub strategia na Facebooku. Zaplanuj swoją strategię i nie powielaj powyższych błędów, a na pewno odniesiesz sukces. Więcej przydatnych artykułów o podobnej tematyce znajdziesz w serwisie internetowym https://responsywnie.pl/

Baselinker integracje

0
Baselinker integracje

BaseLinker to wszechstronna platforma, zajmująca się zarządzaniem aukcyjną sprzedażą internetową. Dedykowana jest zarówno dla sklepów, które prowadzą już swoją działalność, jak również dla początkujących sprzedawców, którzy dopiero mają zamiar wejść na rynek ze swoimi produktami. BaseLinker istnieje od kilkunastu lat i na podstawie informacji i wskazówek od klientów i współpracowników, stale się rozwija. Rosnąca rzesza zadowolonych sprzedawców jest najlepszym dowodem na to, że platforma jest godna polecenia.

Integracja z portalami aukcyjnymi

BaseLinker oferuje pełną dwustronną integrację sklepu internetowego z takimi portalami aukcyjnymi jak Allegro, Amazon czy eBay. Jest również zintegrowany z wieloma popularnymi platformami sklepów, takich jak: Shoper, Magento czy PrestaShop. Podłączenie sklepu jest bardzo proste i wymaga jedynie podania danych dostępowych do API, które znajdują się w panelu każdego sklepu, lub umieszczenia jednego nowego pliku na FTP.

Manager zamówień

Jest to kompleksowe centrum sprzedaży. Jeśli chcemy obsługiwać zamówienia w panelu swojego sklepu, manager BaseLinkera służy jedynie jako pośrednik, który przekazuje zamówienia z aukcji do sklepu. Integracja z portalami aukcyjnymi, takimi jak Allegro, Amazon czy eBay, zapewnia aktualizację zamówień co 5 minut. Zawarte są w nich wszystkie niezbędne informacje. Zakupy od jednego klienta są automatycznie łączone w jedno kompletne zamówienie. System działa też w odwrotną stronę, czyli zamówienia ze sklepu mogą być pobierane do BaseLinkera. Bogata integracja pozwoli na połączenie większości popularnych platform.

Wystawianie aukcji

Panel aukcyjny pozwala na grupowe wystawianie aukcji na różnych platformach, bazując na magazynie sklepu lub magazynie BaseLinkera. Platforma działa bardzo sprawnie i kilkoma kliknięciami będzie można wystawić bardzo dużą liczbę aukcji. Zarządzanie nimi oraz dokonywanie masowych zmian jest uproszczone i dzięki temu łatwo można jednocześnie podnieść wszystkie ceny o dowolny procent lub zmienić opis we wszystkich aukcjach naraz.

Integracja z kurierami

Wbudowany manager zamówień zawiera integrację z najpopularniejszymi dostawcami usług kurierskich i wysyłkowych, takich jak: DPD, DHL, GLS,  Siódemka, czy Paczkomaty. Nadawanie przesyłek jest proste i jednym kliknięciem można nadać dużą ich liczbę. Po nadaniu paczek, system może przesłać klientowi email z linkiem do śledzenia paczki.

Cennik

Zanim jednak ktokolwiek zacznie na stałe korzystać z BaseLinkera, może go testować za darmo przez 14 dni. Po tym czasie może nawiązać stałą współpracę, wybierając dowolny abonament, dostosowany do swoich potrzeb. Jego wysokość uzależniona jest o ilości zamówień oraz aktywnych aukcji w danym miesiącu. Ceny zaczynają się już od 39 złotych za miesiąc i zawierają w sobie do 100 zamówień oraz do 1000 aktywnych aukcji. Najwyższa opłata abonamentowa to obecnie 299 zł i obejmuje nieograniczoną liczbę zamówień oraz aktywnych aukcji.

BaseLinker stale się rozwija. Zarówno dla sprzedawców, którzy już istnieją na rynku internetowym, jak również dla tych, którzy mają zamiar dopiero zacząć swoją przygodę z e-commerce, platforma wydaje się być bardzo dobrym rozwiązaniem. Klienci zawsze mogą liczyć na wsparcie profesjonalistów obsługujących BaseLinker, mogą skorzystać z filmów instruktażowych, zamieszczonych na stronie internetowej, czy po prostu skorzystać z bazy pomocy. Właściciele zapewniają, że żadne zdolności informatyczne nie są nam potrzebne, a system jest przejrzysty i prosty w obsłudze. Integracja z BaseLinker jest warta wypróbowania.

Źródło: https://sellintegro.pl

Dobry wizerunek w internecie – podstawowy wymóg XXI wieku

0
Dobry wizerunek w internecie - podstawowy wymóg XXI wieku

Wizerunek firmy, ale też zwykłego człowieka w internecie jest podstawową wartością dzisiejszych czasów. Powstaje on mozolnie, jest budowany latami a może runąć bardzo szybko. Dlatego przykłada się do niego dużą wagę i wymaga on codziennego doskonalenia aby nie przeistoczył się w czarny PR. Powszechny dostęp do internetu połączona z czystą ludzką ciekawością powodują bardzo duże zainteresowanie każdym, nawet najbardziej błahym tematem.

Wizerunek w codziennej działalności

W każdej dziedzinie działalności można dostrzec jak wizerunek wpływa na daną sytuację. Opinie pozostawione w sieci wpływają głównie na:

– relacje z kontrahentami,

– możliwości pozyskania nowych klientów,

– aktywność na rynku pracy,

– atmosferę pracy,

– zyski finansowe i inne osiągnięcia.

Ochrona wizerunku w internecie

Powszechna jest wymiana opinii między internautami na temat jakiegoś wydarzenia czy osoby. Dotykają oni również rozmów na temat miejsca pracy. W ten sposób ochrona wizerunku w internecie staje się bardzo ważna. Powinna ona zabezpieczać przed negatywnymi zdaniami, także tymi sponsorowanymi przez konkurencję lub wypowiadanymi przez rozżalonego byłego pracownika czy klienta. Kontrahent po uzyskaniu złej informacji o innej firmie często zrywa współpracę bez podania przyczyny.

Analiza opinii online

Aby mieć odpowiedni pogląd na to, jaka w sieci krąży opinia o firmie należy dbać o monitoring opinii w internecie, ponieważ są one podstawowym źródłem wiedzy. Dobrze jest wpisywać słowa kluczowe, przeglądać pierwsze strony wyszukiwarek a także rozdzielać informacje na pozytywne i negatywne.

Kolejnym rozwiązaniem jest całkowity monitoring mediów i miejsc, w których pojawiają się opinie. Takie usługi świadczą wyspecjalizowane przedsiębiorstwa zajmujące się monitoringiem i ochroną wizerunku w sieci. Przeglądają one wszystkie media społecznościowe, fora, przeglądarki, blogi a następnie zbierają dane w jednym miejscu, filtrują i grupują je według życzeń klientów.

Korzyści płynące z ochrony wizerunku

Ochrona wizerunku zlecona firmom zewnętrznym wpływa korzystnie na działalność firmy poprzez:

– eliminację negatywnych opinii na temat firmy.

– audyt, wykazujący, kto zamieszcza negatywne opinie,

– identyfikacja potencjalnych zagrożeń,

– zabezpieczenie przed sytuacjami krytycznymi,

– budowanie dobrej reputacja online.

iWizerunek jako narzędzie ochrony wizerunku

Wiele firm pracuje nad ochroną wizerunku innych w sieci. Jednym z takich rozwiązań jest pomoc fachowców z grupy iWizerunek. Świadczą oni usługi monitoringu wizerunku oraz usuwanie negatywnych informacji z wyszukiwarki. Oferują przeprowadzenie analizy potencjalnych zagrożeń płynących z umieszczania opinii online, obszarów wrażliwych a także tajemnic firmy, które mogłyby narazić dobrą reputację. Zajmują się nie tylko zażegnywaniem sytuacji kryzysowych ale także codziennym zarządzaniem wizerunkiem.

Strony WordPress – można samemu, ale lepiej zlecić to fachowcom

0
Strony WordPress - można samemu, ale lepiej zlecić to fachowcom

WordPress jest najpopularniejszym systemem CMS, czyli systemem zarządzania treścią, używanym do tworzenia stron internetowych. Został stworzony w 2003 roku z myślą o blogach, jednak jego popularność osiągnęła znacznie szerszy zasięg, dzięki czemu co czwarta strona na świecie jest obecnie prowadzona za pomocą tej platformy. Sprawdź, co agencja SEO może zrobić dzięki WordPress. Dowiedz się też o sposobach pozycjonowania stron internetowych np. w Gdyni.

Na jakie etapy dzieli się pozycjonowanie strony internetowej?

0
Na jakie etapy dzieli się pozycjonowanie strony internetowej?

Z uwagi na fakt, że pozycjonowanie stron internetowych zależy od ponad 200 czynników, działania podejmowane w ramach kampanii SEO powinny być dopasowane do indywidualnych potrzeb danej witryny. Od odpowiednio zaplanowanej strategii oraz rzetelnej realizacji najważniejszych etapów pozycjonowania zależy to, czy nasza strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Pomimo tego, że pozycjonowanie stron internetowych firm, blogów, czy e-sklepów wymaga nieco innego podejścia, można wyróżnić pewne cechy wspólne. Poniżej przedstawiamy najważniejsze etapy, które powinny determinować pozycjonowanie każdej witryny.

  1. Identyfikacja celu

Powyższy etap stanowi punkt wyjścia do przeprowadzenia skutecznej kampanii. W zależności od pozycjonowanej witryny, naszym celem może być np. zwiększenie ruchu na naszej stronie, poprawienie jej widoczności w wyszukiwarce lub też wzrost sprzedaży konkretnych produktów.

  1. Sprawdź na czym stoisz

Dzięki analizie bieżącej sytuacji, dowiesz się na jakie frazy Twoja witryna była już pozycjonowana oraz jak przedstawia się jej aktualna widoczność w sieci. Aby posiąść taką wiedzę, warto zgłosić się sprawdzonej Agencji, która wykona dla nas profesjonalny audyt SEO. WebDoctor oferuje pełne wsparcie w tym zakresie.

  1. Przygotowanie strategii

Działania podejmowane w ramach kampanii SEO obejmują wykorzystanie wielu narzędzi e-marketingu. Na tym etapie należy zaplanować właściwe działania w ramach content marketingu oraz zastanowić się, czy nie wzbogacić pozycjonowania stron internetowych reklamami AdWords, marketingiem szeptanym, czy też działalnością w mediach społecznościowych.

  1. Realizacja strategii

Na powyższym etapie zostają wdrożone działania ustalone w strategii. Na pozycjonowanie stron internetowych składa się:

  • Optymalizacja – dotyczy zarówno treści, grafik, jak i kodu strony.
  • Stworzenie zoptymalizowanych treści nasyconych wybranymi słowami kluczowymi
  • Wdrożenie właściwej strategii linkowania – zdobywanie wartościowych odnośników do pozycjonowanej witryny
  • Wykorzystanie innych kanałów Internetu do promocji witryny
  1. Śledzenie rezultatów

Ten etap obejmuje śledzenie rezultatów podjętych działań. Pozwala to na identyfikacje błędów oraz wdrożenie procedur mających na celu poprawę sytuacji.

Podsumowanie

Rzetelna kampania SEO wymaga odpowiedniego przygotowania, wdrożenia oraz monitorowania wyników. Pamiętając o wyżej wspomnianych etapach, zadbasz o skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Poznań to miejsce, w którym możesz liczyć na wsparcie wielu doświadczonych specjalistów SEO. Agencja WebDoctor pomoże Ci przygotować strategię odpowiadającą wymaganiom Twojego biznesu.

Dowiedz się więcej na http://www.webdoctor.pl/

Detektor RTG zapewnia wysoką jakość obrazu rentgenowskiego

0
Detektor RTG zapewnia wysoką jakość obrazu rentgenowskiego

Badanie rentgenowskie, popularnie nazwane prześwietleniem lub badaniem RTG, wykorzystywane jest nie tylko w diagnostyce złamań kostnych, reumatyzmu czy chorób przewodu pokarmowego. Dzięki badaniu można także wykonać RTG naczyniowe. Co warto wiedzieć o sprzęcie RTG do koronarografii?

Fundusz inwestycyjny – dlaczego warto go posiadać?

0

Fundusze inwestycyjne przyciągają coraz większe rzesze inwestorów. Są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą pomnożyć swoją gotówkę, nie boją się ryzyka i nie mają specjalistycznej wiedzy finansowej.

Marketing internetowy – sekret marek, które podbiły świat online

0

W dobie internetu tradycyjne działania marketingowe mogą nie przynieść oczekiwanych efektów. Gdzie w takim razie szukać klientów? W świecie online! Marki, które odniosły w nim największy sukces, opracowały skuteczne strategie, wykorzystały odpowiednie narzędzia oraz metodą prób i błędów znalazły rozwiązania idealnie dopasowane nie tylko do swoich potrzeb, lecz także do oczekiwań potencjalnych i obecnych klientów. Czy marketing internetowy jest potrzebny i Twojej firmie? Z pewnością tak. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka cennych informacji, dzięki którym odkryjesz jego potencjał i zdecydujesz się na przeniesienie działań do sieci.

Na czym polega internetowa wymiana walut?

0

Wymiana walut przez internet jest bardzo popularna wśród klientów prywatnych i biznesowych. Na czym jednak dokładnie polega tego rodzaju transakcja on-line?

Co warto wiedzieć o globalnym programie certyfikacji?

0

Certyfikacja w biznesie jest bardzo ważnym zagadnieniem. Dzięki różnym ogólnoświatowym systemom można wprowadzać jednakowe standardy prowadzenia działalności we wszystkich placówkach, niezależnie od ich położenia. Ponadto posiadanie dokumentu potwierdzającego zgodność z określonymi wymogami jest najbardziej wiarygodnym sposobem zapewnienia swoich klientów oraz partnerów biznesowych o odpowiednim standardzie wyrobów i usług. Warto też dodać, że wdrażanie certyfikowanych systemów w organizacji mobilizuje do ciągłego rozwoju i umacnia przewagę konkurencyjną.