wtorek, październik 26, 2021

Kaptury na palety – rodzaje i zastosowanie

0
Kaptury na palety

Towar znajdujący się na paletach, m.in. w zakładach produkcyjnych i przemysłowych oraz na halach magazynowych powinien być umiejętnie zabezpieczony. Służą do tego specjalnie dobierane kaptury na palety, dzięki którym towar może być bezpiecznie przewożony z punktu A do punktu B. Transportowane produkty będą w ten sposób chronione przed niespodziewanymi uszkodzeniami mechanicznymi oraz nieprzychylną pogodą. 

Kaptury na palety – z czego mogą być produkowane?

Współcześnie wykorzystywane kaptury na palety są produkowane z najwyższej jakości folii. To gwarancja pełnego zabezpieczenia towaru przed szkodliwym działaniem wody, promieniowania słonecznego czy też wiatru. Ładunek z kapturami może być swobodnie przechowywany nie tylko wewnątrz magazynów i zakładów, ale też na świeżym powietrzu. Kluczowe znaczenie ma w tym wszystkim uznany i sprawdzony producent folii. Warto zadbać o to, aby dostarczone folie wykazywały się podwyższoną odpornością na działanie czynników zewnętrznych oraz wytrzymałością.

Kaptury na palety – na jakie rodzaje się dzielą?

Dobieranie kapturów na palety może być dość czasochłonne, szczególnie gdy pracownicy magazynów nigdy wcześniej nie mieli z nimi styczności. Wyroby z folii cieszą się jednak coraz większą popularnością i znajdują zastosowanie na większych oraz mniejszych powierzchniach. Wspomniane wyżej kaptury są produkowane z różnych odmian folii, a najczęściej wykorzystywane możliwości to:

  • kaptury w wersji termokurczliwej – wysoka wytrzymałość i elastyczność. Przeznaczone przede wszystkim do ładunków o stosunkowo dużych gabarytach. Gwarancja szczelności i odporności na nadmierną dawkę promieniowania UV i podwyższony poziom wilgotności,
  • kaptury w wersji foliowej – tworzone z folii opakowaniowej lub termokurczliwej. Można je zabarwić na dowolnie wybrany kolor (funkcja reklamowa) i nadać ładunkowi nietuzinkowego charakteru,
  • kaptury w wersji opakowaniowej – cechujące się swobodnym zamknięciem, bez konieczności stosowania narzędzi zgrzewających.

Najchętniej wybierane są kaptury termokurczliwe, które doskonale spełniają podstawowe funkcje izolacyjne i odznaczają się przy tym estetycznym wykończeniem.

Kaptury na palety – jak należy je dobierać?

Przy ostatecznym doborze kapturów na palety warto zwrócić uwagę m.in. na ich trwałość, przeznaczenie, grubość użytkowanych kartonów (od 40 do 200 mikronów), kolor (np. szary, biały i zielony) oraz rozmiar. Decyzja powinna być podejmowana przez osoby przeszkolone i doświadczone. To gwarancja uniknięcia pomyłek.

Nowa konsola przenośna Steam Deck od Valve

0
Steam Deck Valve

Szał na przenośne konsole dla graczy nie ustaje, co doskonale widać po wynikach sprzedażowych konsol od japońskiego giganta Nintendo. Hit, jakim stał się Nintendo Switch pokazuje jak bardzo duże zapotrzebowanie na rynku gamingowym jest na tego typu urządzenia, co wspomniany koncern sprytnie stara się wykorzystywać, wprowadzając coraz to nowsze warianty swojego urządzenia. Od czasu sromotnej porażki Playstation Vita nikt inny nie próbował swojego szczęścia wśród handheldów, dając tym samym wolną rękę twórcom Switcha. Stan tej rzeczy próbuje jednak zmienić amerykański Valve – słynący z bycia twórcą największej platformy dystrybucji cyfrowej gier komputerowych, Steam.

Reklama wielkoformatowa. Dlaczego warto z niej skorzystać?

0
Reklama wielkoformatowa

Billboardy są często wybieraną formą reklamy, która sprawdza się zarówno w miastach, jak i na terenach pozamiejskich. Posiadają wiele zalet, dzięki którym są chętnie wybierane przez duże przedsiębiorstwa o zasięgu krajowym czy nawet międzynarodowym, jak i przez lokalnych producentów. Dowiedz się, jakie dokładnie plusy posiadają.

Niesamowita widoczność

Reklama wielkoformatowa odznacza się przede wszystkim widocznością, jaką nie może poszczycić się żaden inny rodzaj reklamy. Często widać ją już z wielu setek metrów, co daje czas każdemu na to, by lepiej się jej przyjrzał.

Jest na dodatek przygotowana tak, aby nikt nie musiał poświęcać zbyt wiele czasu na jej przeczytanie – jest jasna w odbiorze, czytelna i prosta, co sprawia, że nawet jadąc samochodem, można się z nią zapoznać. To świetne rozwiązanie, które pozwala na szybkie zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą, a także na przyciągnięcie ich uwagi. W końcu wystarczy, że znajdą się w okolicy, a doskonale widoczny plakat na billboardzie od razu zwróci ich uwagę.

Zasięg większy niż reklamy internetowej

Pomimo że reklama w internecie święci obecnie triumfy i uchodzi za jedną z tych, które docierają do najszerszego grona odbiorców, nie można przecenić roli reklamy na billboardach. Dzięki umieszczeniu jej w wyjątkowo atrakcyjnych lokalizacjach, a także za sprawą dużego rozmiaru i doskonałej widoczności, świetnie sprawdza się w docieraniu do szerokiej liczby ludzi.

Jednocześnie nie możemy zapominać, że reklama wielkoformatowa to rozwiązanie idealne dla każdego, kto wie, że cyfrowy marketing jest wyjątkowo trudny i często nie przynosi tak dużych owoców, jak byśmy chcieli. Wszystko dlatego, że aby być zauważonym i faktycznie zachęcić użytkowników internetu do przeczytania reklamy, trzeba się nieźle postarać. Większość osób reklamy internetowe pomija bowiem lub blokuje, co znacząco zmniejsza ich zasięgi.

Nie można zapominać także o grupie osób, które po prostu nie korzystają z internetu. Dla nich klasyczny billboard reklamowy to często jedyne źródło wiedzy o zmianach zachodzących w okolicy. Dla wszystkich tych, którzy z internetu wolą nie korzystać, będzie to więc doskonały nośnik reklamy.

Reklama w wielkich miastach

Billboardy świetnie sprawdzają się dosłownie wszędzie. Dzisiaj jednak chcielibyśmy skoncentrować się na reklamach umieszczonych w przestrzeni miejskiej. Właśnie tam ściągają one bowiem najwięcej zainteresowanych i mogą najlepiej przysłużyć się firmie. Dlatego też niezależnie od miejsca pobytu, warto się na nie zdecydować. Reklama wielkoformatowa Poznań, Warszawa, Kraków czy inne, ważne miejsce, to gwarancja skuteczności.

Jak prowadzić social media firmy?

0
Jak prowadzić social media firmy

Jak prowadzić social media firmy?

Korzystanie z mediów społecznościowych stało się codziennością milionów Polaków. Służą im w celach rozrywkowych, do komunikowania się ze znajomymi i rodziną, a także do bycia na bieżąco z ulubionymi markami. Jednymi z najpopularniejszych portali są Facebook, Instagram czy LinkedIn. Właśnie dlatego firmy powinny zadbać o odpowiednie prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych. Zrozumienie potrzeb klientów i zamieszczanie wartościowych treści pomoże zacieśnić więź z odbiorcami, którzy mają możliwość aktywnego udzielania się pod postami firmy.

Jak publikować dobre treści w social mediach?

Publikowane treści muszą być dostosowane do grupy docelowej tak, by język oraz styl pisania postów był dla niej przystępny. W pozyskaniu grona odbiorców mogą pomóc płatne kampanie reklamowe. Dotrą one do osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane usługami i produktami firmy. Warto monitorować na bieżąco jakie efekty przynoszą podejmowane działania, by w razie czego je zmodyfikować i usprawnić komunikację między marką a klientami. Posty powinny być spójne i przemyślane. Regularne wstawianie treści przyniesie przedsiębiorstwu większe zyski. Ważna jest też dbałość o estetyczne projekty graficzne. Przykują one wzrok odbiorców i zatrzymają ich na fanpage’u na dłużej. Strategia publikowania treści powinna być spójna z całą komunikacją marki. Dzięki temu firma stanie się rozpoznawalna. By mieć pewność, że social media są prowadzone prawidłowo, warto skorzystać z usług agencji reklamowej. Grono profesjonalistów zadba o wyżej wymienione czynniki po szczegółowej rozmowie z klientem. Takie usługi oferuje m.in. https://efectownia.pl/.

Co zyskuje firma dzięki prowadzeniu profilu w social mediach?

Media społecznościowe dają firmie duży potencjał jeśli chodzi o prowadzenie działań marketingowych. To właśnie dzięki nim można przyciągnąć szerokie grono odbiorców, którzy w przyszłości mogą stać się klientami firmy. Warto pamiętać, że użytkownicy social mediów mogą dodawać komentarze do postów, co pozwala marce w przystępny sposób otrzymać feedback na temat prowadzonych działań i oszacować, które z nich powinny być kontynuowane. Z mediów społecznościowych korzystają osoby interesujące się usługami z wielu różnych branż. Właśnie dlatego profile na portalach powinny prowadzić wszystkie przedsiębiorstwa, niezależnie od tego, czy działają w branży gastronomicznej, czy motoryzacyjnej. Profesjonalnie prowadzony fanpage pozwoli zbudować pozytywny wizerunek firmy, która będzie uchodziła za dobrą jakościowo. To także sposób promocji swoich produktów i usług w naturalny sposób. Pozyskanie nowych klientów wiąże się oczywiście ze zwiększeniem dochodów firmy.

Czy prowadzenie social mediów jest kosztowne?

Niektóre firmy mogą obawiać się, że powierzenie prowadzenia social mediów profesjonalnej agencji może być kosztowne. Takie usługi są jednak wyceniane indywidualne w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta. Na cenę składa się wiele czynników, przede wszystkim wielkość przedsiębiorstwa. Koszt będzie wyższy oczywiście w przypadku dużych korporacji niż niewielkiego biznesu. Na ogół agencje oferują różne warianty usług, które obejmują mniejszy lub większy zakres działań. Chcąc wybrać odpowiednią ofertę dla swojej firmy, dobrze jest skontaktować się profesjonalistą. Doradzi on jakie działania będą najbardziej efektywne w przypadku danego przedsiębiorstwa. Przed podjęciem decyzji warto zapoznać się z ofertą agencji takiej jak https://efectownia.pl/.

Przewóz towaru a statek typu ro-ro – dlaczego to się opłaca?

0
Przewóz towaru

Statki ro-ro są jednymi z najchętniej wykorzystywanych typów statków w transporcie morskim. Wszystko to za sprawą wysokiego poziomu bezpieczeństwa przewożonych towarów. Z pomocą wskazanych statków można przewieźć m.in. rozmaite pojazdy. Mogą to być nie tylko samochody osobowe lub ciężarowe, ale też maszyny kolejowe. Pod tym kątem zyskuje się nieograniczone możliwości.

Statek ro-ro – kilka podstawowych informacji

Statek ro-ro na samym początku istnienia był wykorzystywany jedynie w celach militarnych. Statki z tej kategorii były znane już w XI wieku, lecz z biegiem czasu bardzo się rozwinęły. W okresie II wojny światowej statki ro-ro wykorzystywano jako okręty desantowe. Później dostrzeżono ich potencjał przy przewożeniu ładunków tocznych oraz ciężkich pojazdów. Dzięki temu realizowany jest m.inimport z Chin.

Statek typu ro-ro to inaczej rorowiec. Ro-ro to skrót od angielskiego zwrotu roll-on/roll-off. Co istotniejsze ta odmiana może być wykorzystywana na wiele sposobów, m.in. przy przewozach pasażersko-towarowych, towarowych lub w formie barki. Wszystko opiera się na specjalistycznej metodzie ładowania oraz wyładowywania towarów. Dzieje się to przy pomocy ich wtaczania oraz wytaczania przez odpowiednio zaprojektowane furty.

Statki ro-ro – na jakie odmiany można je podzielić?

Decydując się na ro-ro transport warto mieć pełną świadomość tego, że współcześnie można skorzystać z kilku wartościowych odmian tego typu statków. Wśród nich znajdują się np.:

  • ro-pax – prom o charakterze pasażersko-samochodowym. Cechuje się zwiększoną przestrzenią ładunkową, tak aby nie było żadnych problemów ze swobodnym przewozem dużych aut,
  • sto-ro – ładunki przenosi się na nie przy pomocy maszyn kołowych. Istotne jest to, aby poprawnie je układać, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków statki nie posiadają wewnętrznych oraz zewnętrznych ramp,
  • ro-lo – ładunki mogą być przewożone pionowo i poziomo,
  • con-ro – połączenie kontenerowca i statku ro-ro. Daje możliwość przewozu kontenerów morskich i ładunków tocznych,
  • statki hybrydowe – związane z występowaniem konfiguracji hybrydowych, np. połączenie sto-ro i ro-lo.

Jak widać ro-ro cargo to bardzo spopularyzowane zjawisko, które jest wykorzystywane m.in. w trakcie importu towaru z Chin. Dobranie odpowiedniego typu statku do zaplanowanego transportu wcale nie jest łatwe, więc w pierwszej kolejności warto dowiedzieć się jak przebiega import z Chin krok po kroku, a następnie zdecydować się na optymalną wersję statku ro-ro. To jedyny sposób na uniknięcie pomyłek.

Programy dla firm – jak je wybierać i skąd je brać?

0
oprogramowanie dla firm

Za sprawą nowoczesnych programów dla firm można uzyskać kompleksowe wsparcie w prowadzeniu firmy w każdej branży.

Wyposażenie serwerowni w szafki rack – o czym warto pamiętać w czasie zakupu

0
Wyposażenie serwerowni w szafki rack

Szafki rack, czyli specjalne rodzaje szafek dedykowanych między innymi do obsługi serwerowni, na trwałe zmieniły sposób zagospodarowania tych przestrzeni. Jeśli tylko zależy ci na możliwości sprawnego przechowywania i nadzorowania wielu urządzeń telekomunikacyjnych lub komputerowych, wówczas szafki rack to najlepsze z możliwych rozwiązań. Ich konstrukcja, sposób wykonania i zastosowane udogodnienia mają za zadanie pomóc w funkcjonowaniu serwerowni różnych typów. Poniżej przyglądamy się szafkom rack z bliska podpowiadając – które z nich warto wybrać oraz po czym rozpoznać szafkę rack dedykowaną do twoich potrzeb.

Szafki rack – system przechowywania urządzeń

Z szafek rack korzystają obecnie niemal wszystkie przedsiębiorstwa telekomunikacyjne i serwerowe. Ten typ szafek jest w dużym stopniu ujednolicony pod kątem rozmiarów. Oznacza to, że wybierając szafkę rack odnajdziesz z łatwością model dopasowany do urządzeń, które chcesz w niej przechowywać. W szafkach można także montować sprzęt dodatkowy (za pomocą ich specjalnej obudowy), a wybrane modele nadają się zarówno do stawiania na podłodze jak i wieszania na ścianach.

Wybierając szafkę rack warto rozpocząć od ustalenia jej docelowych rozmiarów, a przede wszystkim – pojemności. Jest ona zależna nie tylko od rozmiarów wewnętrznych, ale również rozmiarów montażowych, które powinny być podane przez producenta. Ponadto, warto ustalić, czy preferujesz szafki stojące, czy wiszące. Pierwsze z nich mają większy udźwig i są bardzo stabilne. Szafki wiszące mają mniejszy udźwig, dlatego stosowane są rzadziej.

Najważniejsze elementy konstrukcyjne

Warto zwrócić uwagę na drzwiczki w interesujących cię szafkach rack. Najczęściej, jest tylko jedna para drzwiczek, znajdujących się z przodu. Znajdziesz także szafki otwierane od przodu i od tyłu, stosowane w serwerowniach o mniejszej powierzchni. Materiał, z którego drzwi powinny być wykonane, to przede wszystkim blacha. Wytrzymały i solidny stop stali będzie zabezpieczał szafkę przed rozmaitymi szkodliwymi oddziaływaniami. Wśród dostępnych modeli (polecamy zwłaszcza rozwiązania z oferty Unotel) znajdziesz szafki z drzwiczkami zabudowanymi jak i perforowanymi, a także modele przeszklone.

Obecność kółek u podnóża szafki to w przypadku wielu serwerowni znaczące ułatwienie. Szafki takie możesz przesunąć, ustawiając je w dogodnym dla ciebie miejscu. Ponadto, rozwiązanie takie pozwala na korzystniejsze wykorzystanie dostępnej powierzchni, nawet w sytuacji jej nieznacznego przeładowania. Warto jednak podkreślić, że powinien zostać zachowany odpowiedni odstęp pomiędzy szafkami, gdyż ich odpowiednia wentylacja jest kluczowa dla sprawnego funkcjonowania przechowywanych wewnątrz sprzętów.

Szafki rack – w powszechnym użyciu

Kto jeszcze korzysta z szafek rack? W zasadzie – wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba bezpiecznego przechowywania urządzeń telekomunikacyjnych i komputerowych, można stosować systemy szafek rack. Znajdują one zastosowanie na przykład w recepcjach hotelowych, bankach, siedzibach firm, biurach, urzędach i licznych innych placówkach. Dzięki wykorzystaniu szafek rack, pracownicy tych placówek mogą z łatwością kontrolować działanie urządzeń telekomunikacyjnych. Wystarczy, że spojrzą na migające kontrolki, by upewnić się, czy znajdujące się wewnątrz szafki urządzenia działają, czy nie.

Telefonia VoIP – krótki przewodnik po nowoczesnych usługach telefonicznych

0
Telefonia VoIP

VoIP – to coraz chętniej wybierana usługa telefoniczna, alternatywna względem tradycyjnych telefonów stacjonarnych. W porównaniu do nich VoIP to rozwiązania tańsze, łatwiejsze w codziennej obsłudze oraz elastyczne – dostosowane do twoich potrzeb. Poniżej opowiemy więcej na ten temat – dowiesz się kto najczęściej sięga po rozwiązania telefonii VoIP, w czym tkwi ich wyjątkowa siła oraz kiedy warto rozważyć możliwość wymiany telefonu stacjonarnego na VoIP.

Telefon przez internet – czyli telefon VoIP

W dużym skrócie – VoIP to system rozwiązań pozwalający na stosowanie telefonów i wykonywanie połączeń za pośrednictwem internetu. Czym taka usługa różni się od zwykłej instalacji telefonu stacjonarnego? Różnic jest dość dużo.

Przede wszystkim – z pewnością odbije się to na kosztach, które ponosisz każdego miesiące za wykonywane połączenia. Szczególnie jeśli sieć telefonów stacjonarnych obsługuje nie tylko mieszkanie, ale również firmę, którą prowadzisz. Wówczas, opłaty za wykonywanie połączeń znacząco spadną, gdyż zamiast iść po linii telegraficznej, „surfują” one przez internet.

Również samo uruchomienie linii VoIP jest dość proste. Nie wymaga dostępu do specjalistycznej wiedzy lub urządzeń – wystarczy zakup telefonu z odpowiednim wejściem, pozwalającym na jego podłączenie do VoIP. Telefony takie są łatwo dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych. Znajdziesz je między innymi pod linkiem: https://www.voip24sklep.pl/telefony-VoIP.

O wykonywaniu połączeń za pośrednictwem internetu

W przypadku telefonów VoIP kluczowa jest wysoka jakość oferowanych połączeń. W porównaniu do rozmów prowadzonych za pośrednictwem konwencjonalnych telefonów stacjonarnych, telefony VoIP dają o wiele większe możliwości – transmitują głos w wyjątkowo czystym zapisie, eliminując nieprzyjemne szumy, pogłosy i inne dodatkowe dźwięki. Oczywiście, sama jakość wykonywanych połączeń zależy też od prędkości łącza internetowego, z którego korzystasz. Im będziesz ono szybsze, tym lepiej sieć poradzi sobie z transmisją danych.

Ma to duże znaczenie w przypadku wielu przedsiębiorstw, w których sprawna wymiana informacji jest warunkiem sprawnego funkcjonowania. W przypadku systemów VoID dedykowanych do biur oraz innych zakładów pracy, szczególnie chętnie wybierane są telefony bezprzewodowe. Z ich ofertą możesz zapoznać się pod adresem: https://www.voip24sklep.pl/telefony-VoIP/bezprzewodowe. Są to urządzenia pozbawione przewodu łączącego telefon z bazą. Dzięki temu można korzystać z nich w niemal dowolnym miejscu całego biura, bez żadnego uszczerbku dla komfortu rozmowy.

Telefonu przewodowe również się sprawdzają. Ich zaletą jest obecność dodatkowych funkcji, niespotykanych w przypadku konwencjonalnych telefonów stacjonarnych mowa przede wszystkim o: możliwość zawieszania rozmów, przełączania połączeń oczekujących, przekierowywania rozmów, identyfikacji abonentów, możliwość wybierania pomiędzy kontami użytkowników, a także liczne inne dodatkowe opcje. Telefony takie nadają się zarówno do prowadzenia rozmów, telekonferencji, wideokonferencji. Z ofertą telefonów przewodowych zapoznasz się tutaj: https://www.voip24sklep.pl/telefony-VoIP/przewodowe.

Kawa, czyli napój, którego potrzebujemy wszyscy

0
kawa

Lepsze funkcjonowanie każdego dnia to oczywiście picie najróżniejszych płynów, które będą dostarczały nam energii. Woda jednak jak wiadomo, nie wystarczy, a napojem, który jest pity na całym świecie i występuje w wielu różnych wariantach i odmianach, jest naturalnie kawa. To przecież zawartość kofeiny gwarantuje nam lepsze ukrwienie mózgu i skuteczniejsze funkcjonowanie w przestrzeni zawodowej. Kawę pijemy jednak również dla czystej przyjemności. Dlatego powinna nas zainteresować profesjonalna palarnia kawy. Warszawa oferuje taki punkt, jak również sklep od dłuższego czasu. Jest ceniony przez wielu klientów niezależnie od tego, jakie gusty reprezentują. Poza tym dużą zaletą tej oferty jest to, że zamówienia mogą być realizowane online, a przebiegają rzeczywiście błyskawicznie. Poza tym możemy liczyć na dostawę na terenie całej Polski.

Kawa dla amatorów i smakoszy

Od dłuższego czasu klientom brakowało punktu, gdzie można by kupić kawę bez względu na to, czy jesteśmy smakoszami, czy też amatorami albo profesjonalnymi baristami. Teraz jednak dzięki tej ofercie jest to możliwe, a gwarantuje to wieloletnie doświadczenie zawodowe. Wyspecjalizowani fachowcy z dużym doświadczeniem w wybieraniu ziaren to właśnie oferta, jaką gwarantuje ceniona i rekomendowana palarnia kawy. Warszawa właśnie jest miejscem, gdzie możemy liczyć na realizowane z wykorzystaniem najnowszych technologii wypalanie ziaren w profesjonalnych i nowoczesnych piecach rzemieślniczych. Oczywiście oferta przewiduje także wspomnianą sprzedaż internetową, a dzięki temu mamy dostęp nie tylko i wyłącznie do bardzo różnych gatunków kaw. Można także nabyć akcesoria do parzenia kawy oraz herbaty. Są to więc wykonane z trwałych materiałów młynki, filtry albo kubki, czy też nawet napoje roślinne. Dodatkowo jest to również oferta, która przewiduje szkolenia. W ich trakcie możemy się dowiedzieć na przykład, jakie są różnice pomiędzy Arabiką a Robustą. To przydatna oferta edukacyjna, szczególnie wtedy, jeżeli chcemy uruchomić własny biznes w tej właśnie branży.

Różne rodzaje kaw

Warto zauważyć, że inne kawy będą na przykład dedykowane do kawiarki, a inne do zwykłego ekspresu, czy też ciśnieniowego. Mamy tu więc do dyspozycji mieszanki składające się z różnych odmian kaw pochodzące z konkretnych regionów. Z kolei kawy dedykowane do ekspresów będą zróżnicowane z uwagi na typ urządzenia. Klienci preferują na przykład świeżo paloną kawę, która ma owocowy aromat, a inni decydują się na kawę mieloną, która nie wymaga już rozdrabniania.

Skuteczna i rzetelna prognoza sprzedaży

0
Skuteczna i rzetelna prognoza sprzedaży

Jedną z ważniejszych kwestii w zarządzaniu większym lub mniejszym przedsiębiorstwem oferującym usługi albo produkty będzie oczywiście przewidywanie poziomu sprzedaży. Jest to zasadniczy czynnik, który będzie decydować o tym, czy nasza firma będzie odnosić sukcesy, czy też nie. Nie bez powodu prognoza sprzedaży to będzie temat coraz częściej analizowany przez inwestorów, którzy zaczynają się interesować planami marketingowymi, a także zmieniającymi się trendami, czy też obecnością konkurencji. Pod uwagę bierze się zachowanie klientów, ale także przewidywany obraz rynku w dalszej lub bliższej przyszłości. Analizie podlega także relacja podaży i popytu, no i oczywiście warunki gospodarcze akurat tam, gdzie funkcjonuje na przykład piekarnia lub cukiernia.

Jak skutecznie prognozować sprzedaż w branży gastronomicznej?

Jednym lepszych metodycznych działań, jeżeli chodzi o przewidywaną sprzedaż, będzie na pewno przewidywanie jej intensywności. Planowanie jest po prostu niezbędnym elementem całej strategii funkcjonowania firmy. Trzeba więc wcześniej dokładnie się zastanowić, w jaki sposób można najskuteczniej zaspokoić potrzeby rynku. To właśnie dzięki temu możemy w jakiś sposób oszacować wartość przyszłej sprzedaży naszych produktów. Do tego niezbędne jest oczywiście wcześniejsze zdiagnozowanie wielkości rynku, gdzie akurat chcemy zaistnieć z naszą ofertą. Bardzo ważne też będzie to, ilu klientów będzie obsługiwać konkurencja. W ten sposób można się zorientować, w jakim procencie popyt na rynku na ofertę cukierniczą albo piekarniczą jest już pokryty.

Następną niezwykle ważną sprawą będą także koszty surowców wykorzystanych do produkcji naszych produktów. Jeżeli prognoza sprzedaży ma być rzetelna, to trzeba uwzględnić ten czynnik. Oczywiście musimy tu skoncentrować się na surowcach dedykowanych dla konkretnych grup produktów oferowanych w naszej firmie. W dobrej prognozie nie może także zabraknąć kwestii takich jak koszty pracownicze.

Lepsze prognozowanie dzięki oprogramowaniu

Aktualnie rozwiązaniem, które jest niezwykle cenione w branży piekarniczej i cukierniczej w kontekście prognozowania sprzedaży, będzie z pewnością program Ada++. To, co jest przełomowe w tej technologii, rewolucyjnej, jeżeli chodzi o prognozy i w efekcie lepsze zarządzanie firmą, to bardzo innowacyjny algorytm. To on pozwala skuteczniej zarządzać zasobami wyrobów, ale także sklepami własnymi oraz zamówieniami. Poza tym oprogramowanie jest w stanie samo tworzyć zamówienia, bazując na danych takich jak zwroty, dostawy, pogoda albo braki.