Treść jest narzędziem marketingowym, w którym dostrzega się największy potencjał. Trudno sobie dzisiaj wyobrazić firmę bez strony internetowej będącej często pierwszym źródłem informacji o jej usługach i produktach. Ze względy na dużą ilość stron www w sieci oraz rosnącą konkurencję oraz większą wagę przywiązuje się do promowania treści nowo pojawiającymi się metodami.

Promowanie treści na stronie internetowej

Strona internetowa powinna być przede wszystkim przyjazna jej użytkownikom. Co to właściwie oznacza i jak powinniśmy rozumieć pojęcie „przyjazna”? Współczesny klient oczekuje od sprzedawcy, że dostarczy mu wartościowych informacji na temat swoich produktów, pozwoli się poznać tak, aby mógł mu zaufać i skorzystać z jego oferty. Merytoryczne treści mają znacznie większą wartość, szybciej zyskują popularność i docierają do szerszego grona odbiorców. Tak naprawdę promocja strony internetowej jest promocją contentu, to on jest jej największą wartością dodatnią.

Pozycjonowanie strony

Strona internetowa powinna być przyjazna nie tylko użytkownikowi, ale również wyszukiwarkom. To właśnie one pozwalają potencjalnym klientom odnaleźć Ciebie w Internecie, wśród miliona innych stron internetowych. To wymaga umieszczenia na stronie słów kluczowych oraz stworzenia odpowiednich meta opisów i tytułów. Treści powinny zawierać tytuły i śródtytuły, które nie tylko je porządkują, ale także pozytywnie wpływają na wyniki w Google.

Media społecznościowe i blogi

Potencjał social media jest ogromny i grzechem byłoby go nie wykorzystać w promowaniu swojej strony internetowej. To na Facebooku, Twitterze i Instagramie są nasi potencjalni klienci, to punkt spotkania wszystkich grup docelowych. Dla firm to pole walki o klienta, jeżeli Cię w nich zabraknie, oddajesz zwycięstwo walkowerem.

Doskonałym sposobem na promowanie swojej strony www jest umieszczanie artykułów sponsorowanych na blogach i innych stronach powiązanych z Twoją branżą. W swoich strategiach marketingowych wykorzystuje to narzędzie m.in. jeden z bardziej docenianych na rynku domów mediowych codemedia.pl. W ten sposób poszerzamy swoje pole działania, otwieramy się na nowych klientów, odnajdujemy nowe ścieżki, które sprowadzają ruch na naszą stronę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here