Jak zareklamować swoją firmę w terenie

Każdy przedsiębiorca wie, jak duże znaczenie ma właściwie poprowadzona kampania reklamowa. Obecnie mamy do dyspozycji wiele różnych narzędzi. Dużą wagę przykłada się do marketingu internetowego. Nie ma w tym nic dziwnego. W sieci można dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Błędem byłoby jednak zrezygnowanie z tradycyjnych nośników reklamy. Opowiemy, dlaczego warto zareklamować swoją firmę w terenie i jak to zrobić.

Tradycyjne nośniki reklamy i ich potencjał

Jak wspomnieliśmy – tradycyjne nośniki reklamy wciąż są skutecznym elementem strategii marketingowej. Wbrew pozorom – umieszczone w terenie standy czy billboardy przyciągają uwagę bardziej niż emitowane w Internecie treści. Obecnie jesteśmy wręcz bombardowani różnymi informacjami w sieci i łatwo przeoczyć nawet skrupulatnie przygotowaną reklamę. Tymczasem przedmioty fizyczne – takie, które rzucają się w oczy lub możemy je wziąć w dłoń i spokojnie się z nimi zapoznać – doskonale spełniają swoje zadanie, czyli przyciągają uwagę potencjalnego klienta.

Do tradycyjnych nośników reklamy zaliczają się:

  • stojaki reklamowe

  • potykacze

  • kiwaki reklamowe

  • billboardy

  • ulotki

  • katalogi

  • gadżety reklamowe

  • opakowania reklamowe

Skuteczna reklama firmy w terenie – stojaki reklamowe

Jeśli planujesz wzbogacić kampanię marketingową o tradycyjne nośniki reklamy, to wybierz stojaki reklamowe. Dużym atutem tego narzędzia marketingowego jest jego uniwersalność. Stojaki mogą być wykonane w różnych kształtach i mogą mieć dowolne nadruki. Dość duża powierzchnia pozwala na zareklamowanie poszczególnych produktów czy usług. Ważnym aspektem jest zatem projekt takiej reklamy. Wyeksponowana za pomocą stojaka reklamowego na pewno zrobi wrażenie i sprawi, że klient zainteresuje się twoją firmą.

Stojaki reklamowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu są odporne na uszkodzenia. Można je ustawić w sklepie, galerii handlowej, na terenie obiektów użyteczności publicznej lub na zewnątrz. Warto umieszczać je również tam, gdzie odbywają się różnego rodzaju eventy i wydarzenia.

Jakie stojaki reklamowe wybrać?

Świetnym wyborem są stojaki typu Humanstand, czyli po prostu kartonowe postaci. Badania pokazują, że reklama w tej formie intryguje klientów i przyciąga ich uwagę. Tak bowiem działa mózg człowieka – drugi człowiek (nawet w formie standu) zawsze ciekawi i sprawia wrażenie, jakby reklama skierowana była bezpośrednia do nas. Jeszcze lepiej, jeżeli jest to postać znanego aktora lub sportowca. Ponadto taki stand może być wyposażony w kieszenie, w które włożysz ulotki. Do dyspozycji masz jednak również inne rodzaje stojaków: ekspozycyjne (z półkami), eliptyczne lub stworzone według indywidualnego projektu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here