Jak zaczyna się praca specjalistów marketingu internetowego na Kaszubach? Od rozplanowania finansów, potrzebnych na działania SEO każdego z klientów! Jednak budżety bywają różne. Niektóre marki dysponują niewielką kwotą przeznaczoną na pozycjonowanie. Jak wybrnąć z takiej sytuacji, aby realnie wpłynąć na lepszą widoczność w wyszukiwarce?

Budżet – kilkaset złotych

Jeżeli marka przeznacza znacznie okrojony budżet na pozycjonowanie, to czy ma szansę osiągnąć sukces w Google? Tak, ale tylko pod warunkiem, że wypozycjonuje się ją na mało popularne frazy. Niski budżet nie pozwala na efektywną rywalizację z firmami, działającymi na konkurencyjnych słowach kluczowych.  Dodatkowo mało pieniędzy oznacza także trudności z dobraniem „mocnych” 5 kluczowych fraz. Dlatego też przy takim problemie  zaleca się pozycjonowanie na niszowe zapytania. To z kolei większa szansę na znalezienie się strony w TOP10 w Google.

Szansa na zdobycie pozycji – właściwe frazy

Pozycjonowanie na niezbyt popularne frazy w przypadku małego budżetu jest odpowiednie z kilku powodów. Po pierwsze istnieje większa szansa na pojawienie się witryny w najlepszych dziesięciu wynikach wyszukiwarki. Zmniejszy się również czas, potrzebny do wypracowania wysokiej pozycji w przeglądarce.

Trzeba jednak pamiętać o tym, że mało konkurencyjne słowa kluczowe będą rzadziej wpisywane w Google – dlatego wygenerują mniej wejść na serwis.

Z drugiej strony przy ograniczonym budżecie realne efekty przyniesie pozycjonowanie na mało popularne frazy. Możliwość znalezienia się witryny w TOP10 Google jest wtedy większa, niż w sytuacji, gdy konkuruje się z „mocnymi” zapytaniami. Czy nie lepiej, żeby serwis był pierwsza w mało konkurencyjnych wynikach, niż wyświetlał się jako jeden z ostatnich na drugiej, trzeciej czy nawet czwartej karcie przeglądarki?  

Należy pamiętać, że przy zwiększeniu finansów na działania SEO można zmienić frazy. Jest to wręcz zalecane w takich przypadkach. Dlatego nie trzeba obawiać się niszowych zapytań – mogą one przynieść dobre efekty dla pozycjonowania strony.  Specjaliści z https://pozycjonowanie-gdynia.com chętnie pomogą wybrać odpowiedni budżet i osiągnąć zamierzony efekt – koniecznie się z nimi skontaktuj!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here