W pogoni za trendami - aplikacje mobilne dla Twojej firmy

Prowadząc własną firmę czy to małą, czy dużą cały czas trzeba dokładnie śledzić trendy, jakie w danej chwili dominują wśród innych przedsiębiorców. Nie wszystkie z nich są godne zainteresowania lub naśladowania, jednak są takie, które mogą mieć korzystny wpływ na usprawnienie funkcjonowania firmy oraz lepszą obsługę klienta. Do tej kategorii z pewnością należą aplikacje mobilne. Obecnie każdy z nas chętnie korzysta z oprogramowania w swoim telefonie. Nawigacja, komunikatory czy też media społecznościowe są na wyciągnięcie ręki, tak samo może być z naszą firmą, a z drugiej strony nasi pracownicy mogą sprawnie i wydajnie pracować korzystając z aplikacji zainstalowanych w ich telefonach służbowych.

Aplikacje wewnątrzfirmowe

Każda firma ma swoją własną specyfikę i funkcjonuje inaczej niż konkurencja, dlatego też często potrzebne są dedykowane, tworzone na specjalne zamówienie aplikacje, których celem ma być pomoc i usprawnienie przepływu informacji między poszczególnymi działami. Szczególnie wygodne są te, które wyposażone zostały w swoje mobilne odpowiedniki.

Dzięki takiemu rozwiązaniu znacznie wydajniej i sprawniej można kontrolować procesy wewnętrzne, takie jak inwentaryzacja towarów znajdujących się w magazynach, monitorowanie floty aut. Dzięki takim aplikacjom informacje przepływają szybciej, a pracownicy w wygodny, prosty i ekologiczny sposób (ograniczenie zużycia papieru) mogą wykonywać swoje obowiązki służbowe. Wykorzystanie takich rozwiązań jak np. kody QR może znacząco zwiększyć wydajność.

Aplikacje dla klientów

Bez względu na to, czy prowadzona firma ma charakter usługowy, czy też produkcyjny, kontakt z klientem jest kluczowy. Składają oni zamówienia, interesują się ich przebiegiem. Znacznym ułatwieniem dla obu stron mogą okazać się firmowe aplikacje mobilne. Zintegrowane z firmowym systemem oprogramowanie pozwoli klientom na wygodne składanie zamówień, przeglądanie bazy usług lub towarów oraz uczestnictwo w różnego rodzaju programach lojalnościowych, czy też korzystanie ze specjalnych rabatów.

Poza praktycznym wymiarem takie aplikacje mobilne mają także znaczenie wizerunkowe. Firma, która oferuje swoim klientom takie rozwiązanie, postrzegana jest jako nowoczesna, profesjonalna i nastawiona na zaspokojenie wszystkich potrzeb swoich klientów. Dobrze zaprojektowana i wykonana aplikacja mobilna może okazać się kolejnym skutecznym kanałem sprzedaży, który przynosi firmie zyski, prestiż oraz pomaga pozyskiwać nowych klientów, za ułamek kosztów tradycyjnych metod.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here