Strony internetowe przyciągające klienta – jak powinny wyglądać?

Nie powinno być wątpliwości co do faktu, że strona internetowa jest jednym z ważniejszych elementów prowadzenia działalności. Jak się okazuje jej zasięg, a także branża nie mają żadnego znaczenia. Użytkownicy internetu prawie zawsze rozpoczynają poszukiwanie informacji od sprawdzenia oficjalnych profili danej firmy. Właśnie dlatego powinna być ona tak skonstruowana, by przyciągnąć ich na dłużej.

Strony internetowe – stwórz menu

Dobra strona internetowa posiada kilka cech. Pierwszą z nich jest czytelność łącząca się z przejrzystością. Oznaczają one, że odwiedzający bez trudu znajdzie odpowiedzi na nurtujące go pytania. Nie zostanie od razu zaatakowany reklamami lub tzw ścianą tekstu, przez którą nie będzie chciało mu się przebrnąć. Tak więc przy tworzeniu strony internetowej warto trzymać się zasady, że im mniej tym lepiej. Jeśli jednak ktoś ma sporą ilość informacji do przekazania to powinien zadbać o stworzenie menu. W nim znaleźć muszą się konkretne zakładki. Mowa tutaj o niezawodnych kategoriach takich jak: o nas, aktualności, oferta, kontakt. Mogą one zostać uzupełnione o: galerię, cennik, realizacje, czy też rekomendacje. W głównej mierze uzależnione są one od profilu działalności, który przedstawia strona. Jeśli jest to strona sklepu internetowego to z pewnością powinna zawierać również informacje na temat sposobów płatności, a także dostawy. Niezbędne będzie również zamieszczenie kwot jakie zamawiający będzie musiał za nie uiścić. Kolejną zasadą, którą warto zastosować jest dzielenie treści. Niech odwiedzający nie będzie atakowany tzw ścianą tekstu, by później oglądać już tylko puste zakładki. Treść należy podzielić na poszczególne kategorie. Najlepiej będzie okroić ją o zbędne informacje i pozostawić wyłącznie fakty.

Strony internetowe – zadbaj o aktualizację danych

Strona internetowa, także ta bardzo dobrze przygotowana powinna być dość często aktualizowana. Nie ma tu jednak konkretnego terminu wyznaczającego regularność. Są one ruchome, ponieważ wszystko zależy od tego jakiej branży, działalności dotyczy witryna. Bardzo dobrze odnajdują się w nich specjaliści zajmujący się administrowaniem stronami. Takimi są między innymi https://netstyle.pl/oferta/strony-internetowe/. Tak więc, jeśli jest to strona sklepu lub punktu usługowego to warto w szczególności zadbać o zakładkę Aktualności. Tam należy umieszczać wpisy na temat zmieniających się godzin otwarcia, wdrażanych promocjach, kampaniach, czy też konkursach. Z kolei firmy zajmujące się dziedzinami twórczymi, mogą śmiało rozbudowywać swoją galerię.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here