BaseLinker to wszechstronna platforma, zajmująca się zarządzaniem aukcyjną sprzedażą internetową. Dedykowana jest zarówno dla sklepów, które prowadzą już swoją działalność, jak również dla początkujących sprzedawców, którzy dopiero mają zamiar wejść na rynek ze swoimi produktami. BaseLinker istnieje od kilkunastu lat i na podstawie informacji i wskazówek od klientów i współpracowników, stale się rozwija. Rosnąca rzesza zadowolonych sprzedawców jest najlepszym dowodem na to, że platforma jest godna polecenia.
Integracja z portalami aukcyjnymi
BaseLinker oferuje pełną dwustronną integrację sklepu internetowego z takimi portalami aukcyjnymi jak Allegro, Amazon czy eBay. Jest również zintegrowany z wieloma popularnymi platformami sklepów, takich jak: Shoper, Magento czy PrestaShop. Podłączenie sklepu jest bardzo proste i wymaga jedynie podania danych dostępowych do API, które znajdują się w panelu każdego sklepu, lub umieszczenia jednego nowego pliku na FTP.
Manager zamówień
Jest to kompleksowe centrum sprzedaży. Jeśli chcemy obsługiwać zamówienia w panelu swojego sklepu, manager BaseLinkera służy jedynie jako pośrednik, który przekazuje zamówienia z aukcji do sklepu. Integracja z portalami aukcyjnymi, takimi jak Allegro, Amazon czy eBay, zapewnia aktualizację zamówień co 5 minut. Zawarte są w nich wszystkie niezbędne informacje. Zakupy od jednego klienta są automatycznie łączone w jedno kompletne zamówienie. System działa też w odwrotną stronę, czyli zamówienia ze sklepu mogą być pobierane do BaseLinkera. Bogata integracja pozwoli na połączenie większości popularnych platform.
Wystawianie aukcji
Panel aukcyjny pozwala na grupowe wystawianie aukcji na różnych platformach, bazując na magazynie sklepu lub magazynie BaseLinkera. Platforma działa bardzo sprawnie i kilkoma kliknięciami będzie można wystawić bardzo dużą liczbę aukcji. Zarządzanie nimi oraz dokonywanie masowych zmian jest uproszczone i dzięki temu łatwo można jednocześnie podnieść wszystkie ceny o dowolny procent lub zmienić opis we wszystkich aukcjach naraz.
Integracja z kurierami
Wbudowany manager zamówień zawiera integrację z najpopularniejszymi dostawcami usług kurierskich i wysyłkowych, takich jak: DPD, DHL, GLS, Siódemka, czy Paczkomaty. Nadawanie przesyłek jest proste i jednym kliknięciem można nadać dużą ich liczbę. Po nadaniu paczek, system może przesłać klientowi email z linkiem do śledzenia paczki.
Cennik
Zanim jednak ktokolwiek zacznie na stałe korzystać z BaseLinkera, może go testować za darmo przez 14 dni. Po tym czasie może nawiązać stałą współpracę, wybierając dowolny abonament, dostosowany do swoich potrzeb. Jego wysokość uzależniona jest o ilości zamówień oraz aktywnych aukcji w danym miesiącu. Ceny zaczynają się już od 39 złotych za miesiąc i zawierają w sobie do 100 zamówień oraz do 1000 aktywnych aukcji. Najwyższa opłata abonamentowa to obecnie 299 zł i obejmuje nieograniczoną liczbę zamówień oraz aktywnych aukcji.
BaseLinker stale się rozwija. Zarówno dla sprzedawców, którzy już istnieją na rynku internetowym, jak również dla tych, którzy mają zamiar dopiero zacząć swoją przygodę z e-commerce, platforma wydaje się być bardzo dobrym rozwiązaniem. Klienci zawsze mogą liczyć na wsparcie profesjonalistów obsługujących BaseLinker, mogą skorzystać z filmów instruktażowych, zamieszczonych na stronie internetowej, czy po prostu skorzystać z bazy pomocy. Właściciele zapewniają, że żadne zdolności informatyczne nie są nam potrzebne, a system jest przejrzysty i prosty w obsłudze. Integracja z BaseLinker jest warta wypróbowania.
Źródło: https://sellintegro.pl